|
Profesyonel Belgelendirme ve Özel Eğitim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi |
SINAV VE BELGELENDİRME ÜCRET TARİFESİ Geçerlilik Süresi: 31.12.2015 |
1- 13UY0182-4 Aşçı (Seviye 4) (Rev. No:00) |
1.300 TL |
|
|
13UY0182-4/A1: İş Sağlığı Güvenliği ve Çevre Koruma |
150 TL |
|
13UY0182-4/A2: İş Organizasyonu ve Mesleki Gelişim |
150 TL |
|
13UY0182-4/A3: Hijyen, Gıda Güvenliği ve Kalite |
150 TL |
|
13UY0182-4/A4: Temel Malzemeler |
225 TL |
|
13UY0182-4/A5: Çorba Hazırlama |
225 TL |
|
13UY0182-4/A6: Sos(lar), Meze(ler), Salata(lar) Hazırlama ve Yumurta Pişirme |
225 TL |
|
13UY0182-4/A7: Et ve Su Ürünü Yemekleri Hazırlama |
300 TL |
|
13UY0182-4/A8: Sebze, Kuru Baklagil Yemekleri ve Sebze Garnitürleri Hazırlama |
225 TL |
|
13UY0182-4/A9: Hamur İşleri, Pilav ve Makarna Çeşitlerini Hazırlama |
200 TL |
|
13UY0182-4/A10: Temel Tatlıları Hazırlama |
150 TL |
2- 12UY0093-2 Servis Görevlisi (Seviye 2) (Rev. No:01) |
400 TL |
|
|
12UY0093-2/A1 İş Sağlığı, Güvenliği Faaliyetleri ve Çevre Koruma Mevzuatı |
50 TL |
|
12UY0093-2/A2 İş Organizasyonu |
125 TL |
|
12UY0093-2/A3 Servis Öncesi İşlemler |
150 TL |
|
12UY0093-2/A4 Servis İşlemleri |
100 TL |
|
12UY0093-2/A5 Gün/Vardiya Sonu İşlemler |
100 TL |
|
12UY0093-2/A6 Periyodik İşlemler |
75 TL |
|
12UY0093-2/A7 Mesleki Gelişime İlişkin Faaliyetler |
50 TL |
3- 12UY0093-3 Servis Görevlisi (Seviye 3) (Rev. No:01) |
450 TL |
|
|
12UY0093-3/A1 İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyetleri ve Çevre Koruma Mevzuatı |
50 TL |
|
12UY0093-3/A2 Gıda Güvenliği ve Kalite Yönetim Sistemi |
50 TL |
|
12UY0093-3/A3 İş Organizasyonu |
150 TL |
|
12UY0093-3/A4 Servis Öncesi İşlemler |
200 TL |
|
12UY0093-3/A5 Servis İşlemleri |
100 TL |
|
12UY0093-3/A6 Sıcak İçecek Servisi |
100 TL |
|
12UY0093-3/A7 Soğuk İçecek Servisi |
100 TL |
|
12UY0093-3/A8 Yiyecek Servisi |
150 TL |
|
12UY0093-3/A9 Servis Sonrası ve Gün/Vardiya Sonu İşlemler |
100 TL |
|
12UY0093-3/A10 Periyodik İşlemler |
100 TL |
|
12UY0093-3/A11 Mesleki Gelişime İlişkin Faaliyetler |
50 TL |
4- 12UY0093-4 Servis Görevlisi (Seviye 4) (Rev. No:01) |
500 TL |
|
|
12UY0093-4/A1 İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyetleri ve Çevre Koruma Mevzuatı |
50 TL |
|
12UY0093-4/A2 Gıda Güvenliği ve Kalite Yönetim Sistemi |
50 TL |
|
12UY0093-4/A3 İş Organizasyonu |
100 TL |
|
12UY0093-4/A4 Servis Öncesi İşlemler |
150 TL |
|
12UY0093-4/A5 Servis İşlemleri |
100 TL |
|
12UY0093-4/A6 Sıcak İçecek Servisi |
100 TL |
|
12UY0093-4/A7 Soğuk İçecek Servisi |
100 TL |
|
12UY0093-4/A8 Yiyecek Servisi |
150 TL |
|
12UY0093-4/A9 Servis Sonrası ve Gün/Vardiya Sonu İşlemler |
100 TL |
|
12UY0093-4/A10 Periyodik İşlemler |
100 TL |
|
12UY0093-4/A11 Mesleki Gelişime İlişkin Faaliyetler |
50 TL |
5- 12UY0078-4 Ön Büro Görevlisi (Seviye 4) (Rev. No:01) |
450 TL |
|
|
12UY0078-4/A1 Ön Büroda İş Sağlığı ve Güvenliği, Çevre ve Kalite Yönetim Sistemi |
50 TL |
|
12UY0078-4/A2 Ön Büro Organizasyonu ve Temel Mesleki Kavramlar |
50 TL |
|
12UY0078-4/A3 Ön Büro Faaliyetleri |
450 TL |
6- 12UY0078-4 Ön Büro Yöneticisi (Seviye 5) (Rev. No:01) |
500 TL |
|
|
12UY0079-5/A1 Ön Büroda İş Sağlığı ve Güvenliği, Çevre ve Kalite Yönetim Sistemi |
50 TL |
|
12UY0079-5/A2 Ön Büro Organizasyonu ve Temel Mesleki Kavramlar |
50 TL |
|
12UY0079-5/A3 Ön Büro Operasyonu |
450 TL |
7- 12UY0100-3 Genel Alan Sorumlusu (Seviye 3) (Rev. No:01) |
450 TL |
|
|
12UY0100-3/A1 İş Sağlığı, Güvenliği ve Çevre Koruma Yöntemleri |
50 TL |
|
12UY0100-3/A2 İş Organizasyonu |
150 TL |
|
12UY0100-3/A3 Genel Alan Denetimi |
150 TL |
|
12UY0100-3/A4 Periyodik İşlemler |
200 TL |
|
12UY0100-3/A5 Gün Sonu (Vardiya Sonu ) İşlemleri |
150 TL |
|
12UY0100-3/A6 Kalite Yönetim Sistemi |
150 TL |
8- 12UY0099-2 Genel Alan Görevlisi (Seviye 2) (Rev. No:01) |
400 TL |
|
|
12UY0099-2 /A1 İş Sağlığı, Güvenliği ve Çevre Koruma Yöntemleri |
50 TL |
|
12UY0099-2 /A2 İş Organizasyonu |
100 TL |
|
12UY0099-2 /A3 Genel Alan Temizleme ve Düzenleme |
150 TL |
|
12UY0099-2 /A4 Periyodik Temizlik |
100 TL |
|
12UY0099-2 /A5 Gün Sonu (Vardiya Sonu ) İşlemleri |
100 TL |
9- 12UY0097-3 Kat Sorumlusu (Seviye 3) (Rev. No:01) |
Ücret |
|
|
12UY0097-3/A1 İş Sağlığı, Güvenliği ve Çevre Koruma Yöntemleri |
50 TL |
|
12UY0097-3/A2 İş Organizasyonu |
150 TL |
|
12UY0097-3/A3 Bölge Denetimi |
150 TL |
|
12UY0097-3/A4 Periyodik İşlemler |
150 TL |
|
12UY0097-3/A5 Gün Sonu (Vardiya Sonu) İşlemleri |
150 TL |
|
12UY0097-3/A6 Kalite Yönetim Sistemi |
150 TL |
10- 12UY0096-2 Oda Temizleme Görevlisi (Seviye 2) (Rev. No:01) |
400 TL |
|
|
12UY0096-2/A1 İş sağlığı, Güvenliği ve Çevre Koruma Yöntemleri |
50 TL |
|
12UY0096-2/A2 İş Organizasyonu |
150 TL |
|
12UY0096-2/A3 Oda Temizleme ve Düzenleme |
200 TL |
|
12UY0096-2/A4 Periyodik Temizlik |
150 TL |
|
12UY0096-2/A5 Gün Sonu (Vardiya Sonu ) İşlemleri |
150 TL |
11- 13UY0152-2 Çamaşırhane Görevlisi (Seviye 2) (Rev. No:00) |
450 TL |
|
|
13UY0152-2/A1 İş Sağlığı ve Güvenliği ve Çevre Mevzuatı |
50 TL |
|
13UY0152-2/A2 Çamaşırhane Bilgisi |
50 TL |
|
13UY0152-2/A3 Çamaşırhane Faaliyetleri |
200 TL |
GENEL ŞARTLAR ve AÇIKLAMALAR |
- Mesleki Yeterlilik Belgesi başvuru ücreti yukarıdaki listeye göre her ulusal yeterlilik için belirlenmiş olup, ilk başvuruda alınır. - Birimlerin ücreti sınav türüne göre belirlenmiştir. - MYK Belge Ücreti 50 TL’dir. Başarılı olan adaylardan belge düzenleme aşamasında MYK’ye yatırılmak üzere PROBEL tarafından tahsil edilir. - Sınav ve belge bedelinin yatırılacağı yer: Türkiye Cumhuriyeti Ziraat Bankası Şube Kodu: 595 (Antalya Şarampol Şubesi) Hesap No: 68631036 5001 IBAN: TR510001000595686310365001 -Başvurular www.probelinternational.com adresi üzerinden online olarak ya da PROBEL' e gelerek elden yapılır. -Başvuru ve Birim Sınav ücretleri mutlaka banka hesap numarasına yatırılmalıdır. Probel' in yukarıda belirttiği hesaplar dışında yatırılan başvuru ücretleri geçersiz sayılacaktır. İlk girdiği sınavda başarısız olan adaya, yalnızca bir kereye mahsus olmak üzere, bila bedel sınava girme hakkı tanınır. - Belgeli kişinin belgesini kaybetmesi, belgenin yıpranması veya kişisel bilgilerindeki değişikliklerden dolayı belgesini yenilemek istemesi halinde yeni belge düzenlenebilmesi için 100 TL ücret alınır. İndirimler: İlk toplu belgelendirme başvurularında 20 ile 50 adet başvuru için %10, 50 ile 100 ve üzeri başvuru için %15 olmak üzere indirim uygulanır. Kamu ihaleleri ve projeleri kapsamında yapılacak olan toplu belgelendirme taleplerine ilişkin sınav ücretlerini belirlemede Yönetim Kurulu yetkilidir. |