30 Kasım
2012
Meslek Standartları Dairesi Başkanlığı

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Tarafından 2 Adet Taslak Meslek Standardı Hazırlandı



Meslek standartlarının belirlenmesi amacıyla Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) ve Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) arasında imzalanan “Meslek Standardı Hazırlama İşbirliği Protokolü” kapsamında çağrı merkezi hizmetleri alanında Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Seviye 4) ve Çağrı Merkezi Takım Lideri (Seviye 4) taslak meslek standartları hazırlanmış ve ilgili kurum ve kuruluşlara görüşe gönderilmiştir.

İlgili tarafların görüşüne sunulmuş olan taslak meslek standardına ulaşmak ve görüş bildirmek için tıklayınız.

Görüş alma süreci 29 Aralık 2012 tarihinde tamamlanacak olan taslak meslek standartları, ÇMD tarafından gelen görüşler doğrultusunda gözden geçirildikten sonra, MYK İş ve Yönetim Sektör Komitesinin görüşüne sunulacaktır.

cagrimer